Bezpieczny odbiór przesyłki

Podajemy kilka zasad postępowania przy odbiorze przesyłki, które pozwolą uniknąć problemów i pomogą przyspieszyć proces reklamacji, jeśli zaistnieje taka konieczność.

  • Przy odbieraniu przesyłki, sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego.

  1. 1. Opakowanie zewnętrzne nie powinno nosić śladów wgnieceń, dziur lub jakiegokolwiek uszkodzenia. Pudełko powinno być nienaruszone i zamknięte. Proszę, nie zapominaj o sprawdzeniu listu przewozowego. Może tam widnieć klika sztuk paczek. Wszystkie wymienione pozycje na liście przewozowym powinny być dostarczone równocześnie. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy i odbierz paczkę.

    2. Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, masz prawo do odmowy przyjęcia przesyłki.

    3. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem, podpisując list przewozowy koniecznie dodaj adnotację „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj jeszcze kuriera.

  • Sprawdź zawartość przesyłki.

Otwórz przesyłkę i sprawdź przy kurierze, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Pamiętaj masz prawo do tego, zatem kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.

  1. 1. Jeśli masz zastrzeżenia do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Przypilnuj, aby dokładnie wypełnić formularz. Oznacz uszkodzenie opakowania zewnętrznego, jeśli takie występuje. Najbardziej istotną informacją do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika są uszkodzenia zewnętrzne. Przed podpisaniem zweryfikuj, czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. Na protokole w polu Uwagi możesz podać wszystkie zastrzeżenia, także te – dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu, np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.

  2. 2. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

  3. 3. Twoim niezaprzeczalnym prawem jest sprawdzenie całej przesyłki, dlatego też kurier nie może nalegać na pośpiech. W innym przypadku możesz go poinformować żeby przyjechał ponownie.

  4. 4. Poinformuj sklep o zdarzeniu, kontaktując się telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną.

Tel.:  +48 730 110 078

e-mail: SKLEP@ZUCZEK-ZABAWKI.PL

  • Zastrzeżenia po odjeździe kuriera.

Jeśli kurier odjechał, a Ty stwierdziłeś, że towar znajdujący się w środku, jest uszkodzony koniecznie zgłoś ten problem przewoźnikowi jeszcze tego samego dnia. W ciągu 7 dni od dostarczenia przesyłki może zostać spisany wiążący protokół szkody. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody.

Poinformuj sklep o zdarzeniu:

Tel.:+48 730 110 078

e-mail: SKLEP@ZUCZEK-ZABAWKI.PL

Kontakty do przewoźników:

INpost infolinia tel. 12 444 23 13

  • Zgłoszenie szkody sprzedawcy.

Każde zastrzeżenie w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki musi zostać zgłoszone do ZUCZEK-ZABAWKI najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera. Po otrzymaniu zgłoszenia, odpowiednia osoba zajmie się nim i będzie z Tobą w kontakcie do momentu zakończenia sprawy.

Wyślij do nas wiadomość za pomocą poczty elektronicznej: SKLEP@ZUCZEK-ZABAWKI.PL