Formularz reklamacji
Jak szybko i sprawnie przejść procedurę reklamacji?
-
-
- Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Jeżeli nie ma karty gwarancyjnej lub innego dokumentu stwierdzającego okres gwarancję przyjmuje się że czas gwarancji trwa 2 lata.
- Skontaktuj się z nami to zdecydowanie szybciej rozwikła wszelkie twoje wątpliwości. Tel.+48 730 110 078.
- Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność produktu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.
- Wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij do nas wraz z reklamowanym produktem na adres:
Żuczek
ul. Wiejska 31
29-100 Włoszczowa
z dopiskiem REKLAMACJA
Formularz reklamacyjny (pobierz)- Nie zapominaj, aby wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt firmy Żuczek dostarczyć wadliwy towar. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki. Wszelkie rozliczenia następują po rozpatrzeniu reklamacji.
- Rozpatrzenie i ustosunkowanie do reklamacji podejmujemy niezwłocznie, w zależności od natężenia pracy w terminie nie później niż 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
-