Formularz reklamacji

Jak szybko i sprawnie przejść procedurę reklamacji?

      1. Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Jeżeli nie ma karty gwarancyjnej lub innego dokumentu stwierdzającego okres gwarancję przyjmuje się że czas gwarancji trwa 2 lata.
      2. Skontaktuj się z nami to zdecydowanie szybciej rozwikła wszelkie twoje wątpliwości. Tel.+48 730 110 078.
      3. Zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność produktu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.
      4. Wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij do nas wraz z reklamowanym produktem na adres:

    Żuczek
    ul. Wiejska 31
    29-100 Włoszczowa
    z dopiskiem REKLAMACJA
    Formularz reklamacyjny (pobierz)

    1. Nie zapominaj, aby wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.
    2. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt firmy Żuczek dostarczyć wadliwy towar. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki. Wszelkie rozliczenia następują po rozpatrzeniu reklamacji.
    3. Rozpatrzenie i ustosunkowanie do reklamacji podejmujemy niezwłocznie, w zależności od natężenia pracy w terminie nie później niż 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.