Formularz reklamacji

Jak szybko i sprawnie przejść procedurę reklamacji?

1. Sprawdź, czy produkt, który chcesz reklamować jest jeszcze objęty gwarancją. Jeżeli nie ma karty gwarancyjnej lub innego dokumentu stwierdzającego okresu gwarancyjnego przyjmujemy, że czas gwarancji trwa 2 lata. Jest to gwarancja producenta/dystrybutora danego produktu.

2. Skontaktuj się z nami to zdecydowanie szybciej rozwikła wszelkie twoje wątpliwości. Jesteśmy dostępny pod numerem tel. 730 110 078 lub napisz do nas mail sklep@zuczek-zabawki.pl. Opisz nam swój problem reklamacyjny produktu wraz z dokładnymi zdjęciami wady lub uszkodzenia, aby sprawnie rozwiązać problem. Pozwoli nam to na podjęcie dalszych etapów reklamacji.
3. Pamiętaj, aby zgłaszany do reklamacji towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność produktu lub mogące być jedną z  przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania.
4. Po uzgodnieniu z nami szczegółów reklamacji telefonicznie bądź mailowo – Twoja reklamacja zostaje przyjęta do naszej realizacji. 
5. Nie zapominaj, aby wraz ze zgłoszeniem reklamacji dostarczyć do naszej firmy dowód zakupu towaru. Może to być na przykład kopia paragonu  lub kopia faktury, wydruk z karty płatniczej albo inny dowód.
6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany na koszt firmy Żuczek dostarczyć wadliwy towar. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek obciążonych opłatą za doręczenie przesyłki. Wszelkie rozliczenia następują po rozpatrzeniu reklamacji.
7. Rozpatrzenie i ustosunkowanie do reklamacji podejmujemy niezwłocznie, w zależności od natężenia pracy w terminie nie później niż 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji  poinformujemy Cię zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
  1. Żuczek
    ul. Wiejska 31
    29-100 Włoszczowa
    z dopiskiem REKLAMACJA
    Formularz reklamacyjny (pobierz)